سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکس دانلود برنامه فیلم طنز ورزش خنده بازار و... در اینجا


84/9/24 ::  2:33 عصر

گروه حوادث: مرد در حالى که در جاده کناره در حال رانندگى بود، به خودروى پراید مشکى رنگى که با سرعت جلوتر از خودرو او در حال حرکت بود، مشکوک شد.
 مرد به سرعت خود اضافه کرد و با دیدن دستى که از صندوق عقب خودروى پراید بیرون افتاده بود بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت.
 مرد به سرعت شماره خودرو پراید را به پلیس اعلام کرد و گفت: یک پراید مشکى رنگ که چهار سرنشین دارد، به سرعت در جاده کناره در حال حرکت است در حالى که دستى از صندوق عقب بیرون افتاده است، فکر مى کنم قتلى روى داده باشد. مرد راننده که به عنوان شاهد با پلیس تماس گرفته بود، به تعقیب خودرو پراید ادامه داد. او مى ترسید که مبادا پراید را گم کند، دلش مى خواست هنگام دستگیرى سرنشینان پراید به راز جنایت پى برد. این مرد وقتى دید راننده پراید بدون توجه به علائم راهنمایى و رانندگى تابلوها به سرعت خود افزوده است، دوباره با پلیس تماس گرفت.
 پلیس با تماس این فرد بلافاصله ابتداى ورودى شهر لاهیجان موفق به متوقف کردن خودرو پراید شد. سرنشینان خودرو مورد بازجویى قرار گرفتند. راننده که از دیدن پلیس شوکه شده بود گفت: من راننده هستم و این سه پسر جوان به عنوان مسافر سوار خودرو من شده اند تا آن ها را به رشت ببرم. پلیس وقتى به بازرسى صندوق عقب خودرو پرداخت با یک دست پلاستیکى روبرو شد که میان در صندوق عقب تعبیه شده بود.
 سرنشینان خودروى پراید دستگیر شده و در بازجویى یکى از سه جوان گفت: وقتى براى افطار بعد از اذان راننده خودرو اش را متوقف کرد و به قهوه خانه رفت به فکرمان رسید براى شوخى این دست پلاستیکى را در صندوق عقب جاسازى کنیم وقتى راننده آمد آنقدر سرگرم صحبت شده بودیم که دست پلاستیکى را از یاد بردیم و وقتى خودروى گشت پلیس را دیدیم یک دفعه متوجه کارى که کرده بودیم شدیم. به دستور رئیس شعبه ۲ دادگاه شهرستان لنگرود سه جوان با قرار وثیقه آزاد شدند. سرهنگ کارگرنیا - رئیس نیروى انتظامى شهرستان لنگرود- در این رابطه گفت: تعامل مردم با پلیس بسیار خوب است و این احساس مسؤولیت باعث برقرارى نظم بیشتر در جامعه مى شود. وى گفت: در این حادثه نیز شهروندى به خاطر احساس مسؤولیت با پلیس تماس گرفته بود ولى پس از دستگیرى سرنشینان پراید و روشن شدن حقیقت از آن جا که این نوع حرکت ها به هر دلیل و بهانه اى که باشد موجب رعب و وحشت میان خانواده ها مى شود با آن ها برخورد قانونى خواهد شد


نویسنده : عرفان

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
3225


:: بازدید امروز :: 
1


:: بازدید دیروز :: 
0


:: درباره خودم ::


:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

عکس دانلود برنامه فیلم طنز ورزش خنده بازار و... در اینجا

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در خبرنامه ::